Hoppkurs Dag 1

Hallå! :D
Idag blev det en heldag med hästar ! :)
Klockan 10 var det samling och hästutdelning ;)
Jag fick Quinteros !! :D
WIIII!
Pass 1
Sedan skulle vi alla rida första passet. -Dressyr ! :p
Det kändes att han inte blivit riden på ett tag så han var lite stel och seg med bakbenen :P
Men det var mysigt och vi tränade mycket på rakriktning och hörnpasseringar! :)
Pass 2
Så hade vi markarbete!
Dirket när jag hoppade upp så kände jag att han var mycket rörliga i rygg och bakben!
Vi tränade på att anpassa galoppsprången mellan bommar!
Och hästen är helt underbar!
Han gör exakt vad jag ber honom att göra !! :D
Är helt kär asså! ;)

Efter kursen så åkte vi några tjejer med ridläraren för att kolla när hon red lektion! :D
Det var kul att se sin ridlärare vara elev ! ;)
Sedan var det bara full rulle hem och tvätta av mig och alla kläder jag ska i helgen och när jag och mami åker till GBG! :)
Imorgon fortsätter Hoppkursen! :D

Jag och Q idag!


Skritta av ute!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0