Ninas SommarlovsStart!

Godmorgon....
Vaknade precis, neee väcktes precis av att min ÄLSKADE bror drog igång dammsugaren.....Och nu kan jag inte somna om !! FyF*n..........:P

Iförrgår,
så kollade vi på Dorian Gray ! Fy vad bra den var, för om den skrämmer Rörlig Bild mästarinnan Nina, så är den bra ;) Efter det snackade vi om allt man kan snacka om! MYS ! :D♥

Igår,
så var jag och sötaste Sofie med varandra heela dagen typ! :)
Hon drog med mig till Huset i Parken ( gratis utomhus konsert för b-band )
Det var kul faktiskt ! Ett av banden var awesome! :D
Påminde om Maroon 5 jätte mycket! (och jag gillar Maroon 5 )

På Kvällen,
Så förade jag med Simon och några ur gladö gänget ! :)
Efter det åkte jag hem i några minuter då jag får ett mess om att det är 18års fest i Tullinge! :)
Jag bah , WIII! :D
Eller så var det faktiskt inte, nu blev det fel, jag tjatade lite på en polare om att han skulle kolla med birthdayboy! ;)
Och när jag väl kommer dit, så var det fett kul !!!
Träffade massvis med sköna estetare !
Det var drag fram till småtimmarna! :D
Sedan gick jag och en tjej festen tillsamans ner till nattbussarna.
Sedan var det hem och sova ! ;)
Älska Spontan Fester! ;)

Bilder,


Jag och Sofie ! :D ♥


Sofie och Sally !


"Maroon 5" bandet!


PUSS !


Kommentarer
Postat av: sofie

Åh det var super härligt :D <3

2010-06-13 @ 16:35:22
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0