LIVET LEKER!!

Tjabah Tjena!
Ååh livet är toppen just nu!
Jag älskar min bästa vän sjuuukt mycket, Bonnie för er som inte fattat det ! ;)
Älskar alla mina vänner överhuvudtagt faktiskt!
NI GÖR MIN VÄRLD! <3
.
Ridningen känns bättre igen!
Atlanta har spridit lite ljus i mörket! :)
Red han idag på hoppningen btw :)
Gick kanon!
.
Skolan är stressig men jag ska klara det, så jag kan börja jobba!!
.
Ikväll ska jag hänga med min brosha och hans kompisar, de ska ha partyy! ;)
Jag får inte vara med hela tiden dock..... :p
.
Imorn är det uttagning till STHLM cupen 8i Dressyr, men jag bryr mig inte så jätte mycket eftersom 
JAAG ÄR MED I STHLM CUPEN I HOPPNING!!!!
WIO! :D
Laget är:
Jag
Sanna
Annelie
(Ullrika)

ÅÅH JAG ÄLSKAR LIVET!! :D <3333
.
Jag och Atlanta idag,
.
Hoppekipaget Annelie och FegisKissen...
.
Majsan och Virginisen. ( ser du att du ser lagom ut!)
FINA UNDERBARA KILLAR, R.I.P <3
.
I´ve Got the POWER!
PUSS! <333333333333333333

Kommentarer
Postat av: Annelie

<3 <3 <3

2010-09-04 @ 17:16:15
URL: http://deannife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0