Rubrik!

Godmorgon!!
Jag är sjukt glad idag igen!
Det var fan röj igår asså ! :P
Jag trodde det skulle vara lite mys krök där, men vafan det var ju massor med folk!
haha och jag satt i mjukiskläder och uppsatt hår lix....
.
Idag är det den stora dagen D!
Fyy vad jag är klantig, jag har lärt ig fel dressyrprogram IGEN!
Tränade på B:0 men det är ju fan B:1 !
För er som inte vet så är det stoooooooooor skillnad!!
Men nu kan jag det andra och nu är det bara att köra asså!!
TAGGATAGGATAGGA! :D
Hoppas på Atlanta, men vilken häst det än blir så gör det inget för jag är världens bästa ryttare!
;)
.
Ska åka och köpa ett par nya handskar, mina är fett trasiga....
Och så blir det plugg!
Ni får njuta av en bild på mig och Afrodite 2007

Kommentarer
Postat av: sofieee :D

det kmr gå grymt idag Nina! :D

2010-09-04 @ 11:22:12
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0