Ninas helg!

HallåHallå!
Lite knackigt med uppdatering, men har haft fullt upp!
-
Fredagshoppnignen/Fredagen!
I fredags fick jag Stella, men Lovina var väldigt snäll och bytte med mig så då fick jag Rasmus! Vi hoppade en sthlmscupsbana och fick feeds av varandra. Rasmus var jätterolig och jag trivdes jättebra med han! Får se om jag får rida han flera gånger! ;)
Efter det åkte jag och Bonnie till spånga där vi hade en gamenight med grabbarna grus!
-
Lördagen!
Gick upp ganska tidigt för att åka hem och fira min papi som fyllde 54! Några av släkten kom förbi och fikade!
Efter det så stack jag hem till Bonnie för att käka middag där och fixa oss. Sedan drog vi till en kompis och festade lite hihi! Kvällen var kul, inte fullt ös medvetslös kanske, men mysigt och trevligt att träffa gamla vänner!
Sedan drog Amanda Jag Bonnie och två killkompisar och hade en filmkväll/morgon! MYSPYS!
-
Söndagen! Först var det bara att sticka hem lite snabbt och vända innan jag skulle iväg till spånis igen. Sedan var jag med min kära vän Ralver!
-
Nu sitter jag i skolan och ska forska om göterborskan, haha ska leta reda på min göteborska bardomsvän och få hjälp av han!!
-
P.S Har hittat sjuukt mycket nytt ögongodis i min skola! UNDERBART! :D
PUSSINUSS!
-
"Då man inte får äta godis, måste man få titta på det iallafall!" 

Kommentarer
Postat av: ralle

haha Ralver^^ den va ny :D :D

2011-01-24 @ 19:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0