Ridfull Söndag!

Crest Förmiddag
Hejsan!! Åh herregud vad kasst jag mådde imorse kan jag ju tala om för er....
Men det var inget sådant trams där inte. Efter ha fått smaka på pizzan från igår en gång till och lite vatten i ansiktet så begav jag mig i all hast till stallet för att ta en kort, men supermysig uteritt med Lovina & Z. Solen sken och hästarna var nog lika lyckliga som vi, supermysigt!
.
Tessa
Tessaprinsessa klättra högre än högst idag på ridningen. Sista dagen av behandlingen & det var den bästa stunden vi har haft i dresyren! Hon var så sjuuuuuukt fin & jag dog av gläjde! Solen gassade på medans vi båda njöt av stunden! Hade graman för att hindra att hon slår med huvudet och det hjälpte som tusan! Världens finaste hopphäst haha ;)
.
Crest Eftermiddag.
På framridningen av tävlingen var han suuuuperfin och det kändes skitbra!
Under programmet så spände vi till lite båda två & det gick mindre bra. Det var skitsvårt att styra runt honom på halt underlag och småsmå volter!! Men är nöjd och målet var 58, och vi fick 61! Det är jag nöjd med! Nu ska vi börja träna in C:1an (hihi) Duktiga Crellan!
Juste glömde ju berätta att vi hade en riktigt bondingstund i boxen innan, supermysigt!
.
Bilder & Video kommer! Så långe får ni en pussbild på idag
Foto ´Tessa: Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0