Bandit Rock Awards '12

OH HEREGUUD HÖRNI!
En av de bästa kvällarna i mitt liv, vilka moment man hade asså!! Träffade huuuur många kändisar som helst, snackade med programledare, bandmedlemmar, från bla Amarnathe /ni vet Andy min favo bla, han kände igen mig, wiii!) Raubtier och Supercharger! Vi fick komma in backstage och snacka med Seether :D :D Smet upp till VIPvångingen och minglade med ALLA kändisar! Tog fanbilder med massor och fick gratis öl hela kvällen, hihi! ;)
Stod längst fram på Amaranthe och när Seether & Sabaton fick priser hihhi!
Nej asså nu förstååår inte vad kul det var! Senare på kvällen hände det mest sjukaste i hela världen, gånger 2!! Men tyvärr kan jag inte säga vad, meen helt otroligt var det, fyyyy vad jag love life sometimes ;)
Nu kommer bilder!
Först förade vi på Hellis!
Senare på kvällen pratade vi bla med sångaren i Raubiter, han kom fram till oss ;)
Världens lyckligaste amanda & nina ficck träffa sin favortiter  massa gånger! :D
Sveriges stoltheter (med Inflames dåra!)
Amanda chillar på sin kungatron ;)
Snällaste bruden på toan, fast senare fick hon oss utslängde från vip hahah  så vi hatar henne nu...
Jag & Bandit-Jonas!!
Jag och Bandit-Sheriffen!!
Som hade det lagom trevligt senare på kvällen, hih ;)
Jag & sångaren i Supercharger!!
Utsikten från VIP våningen ;)
helt sjukt vare, det ska ni veta! Bandit boat nästa gång, jaaa ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0