Hyrningen har börjat!

Äntligen fick jag rida på torsdagar igen, har väntat hela vintern! Åh inte nog med det, jag fick Crest också! :D
Klart att jag vill hyra Tessan, men det kanske får vänta tills sommaren :d
Nu vill jag satsa på kommande dressyrtävlingar!
Så det känns jättebra faktiskt, det ska bli kul att trimma och bygga upp oss så att det är perfekt när vi ger oss ut igen! ;)
Kommande lektioner ska vi bygga upp ryggmusklerna som är heeeeelt borta :( Typiuskt, börja om på ruta ett igen! Men det är sååå värt det i slutändan!
Igår red vi grundläggande bromsa, svänga och gasa, väldigt mysigt och lagom ansträngade eftersom det var 12 minus...
ååh vad han är fin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0