It's was FRIDAY!

Gooodmorgon!
Jooo igår var jag och BONNIE(!!!!) ute och firade någonting! :D
Det var suuuuperkul att träffa henne igen, bara vi två! Hur länge sen som helst som vi två var ute själva!
jaaa ni, först åkte vi fel och lite sånt, men tillslut kom vi till Lion Bar (för att egentligen bara hämta mina vinstpengar på 500 kronor som jag vunnit dääär! hihi)
Men sen satt vi där ett bra tag och blev fulla och glada, haha :>
Efter lite om och men så kom vi till Haryys, trevligt att vara tillbka, träffa världens bästa Hagge! :D
Vi fick gå före i kön tillochmed, hiih ;)
Sen var vi där hela natten lång! :) Träffade massa trevliga männsikor, en kille fick tillochmed MIG att dansa, hahah!
Men aaa, det varade i kanske 4 minuter, sen sprang jag därifrån! ;)
Kvällen måste göras om iallfall, den saken är klar!
Bästiiiiiiisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0