Lördagkvällen

Tiillbringades med min tokiga vän Lollo!
Vi gick på en rockbandtävling som heter Emergenza och skulle heja på mina polare som spelar i ett band som heter In Reverence! Dom var jätteduktiga och jag tror dom gick vidare faktiskt! Kul!!
Efter det drog vi på efterfest på HBJ ;) Det var proppat, Lollo blev nekad i dörren men jag vinkade till hos min kära vän så vi kom in iaf, hihi ;)
Stod i baren i typ 20 minuter för att få tag på en cider var...Herregud var fulllt det var, coverband på RATM så det var draaaaag.
Fick snabbt en sittplats hos några trevliga killar och deras gäng. Satt ocg drack och hade det trevligt, träffade massa folk jag lärt känna därifrån! Tillslut var det proppppaaat runt om mig och Lollo med massssa snygga trevliga dudes ;)
Inte till att klaga då! ;)
Hihii min favroit den kvällen var Tobbe! (han har varit med i en Halebop reklam! haha  hur coolt ;;) )
en riktigt ritkigt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0