Picasso!

Idag övade vi i dressyrspeicalen på ett dressyrprogram som vi ska uppträda med på
Gladö RS Vårshow den 10 juni kl 15:00!
(så nu gjorde jag reklam för det oxå! ;))
Picasso kändes jättefin!! Jag var suuuuperskeptiskt och kanske liiiite grinig när dom berätta att jag skulle ha honom.. eftersom han har varit som han har varit på senaste tiden..Men det gick jättebra! Huuuur fin som helst i början av lektionen! När vi red igenom programmet andra gången blev båda oss två lite trötta och då tappade jag benen och han formen! 
Men det rider jag snabbt igen nästa gång!
Riktigt rolig överasskning på lilla hoppstjärnan!




(Jag kunde inte välja vilken bild jag ville ha så ni fick flera haha! :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0