Sunny Sunday!

Heeeeeeij!
Igår kom jag hem så sent & var så trött så hann inte med bloggischen!
Men idag hinner jag det hehe :D
.
Jag & Loviniz red våran sista uteritt tillsamans & det måste nog ha varit den finaste & mysigaste på hela terminen!
Jag hade Crest och han verkade tycka livet var toppen, varje gång jag manade på honom i galopp ville han bara bocka bocka bocka, haha gullhäst!
Men för der mesta skrittade vi bara & njöt av sommareeen!!
.
Efter våran uteritt träffade jag "K". (lite mystisk måste vi ha här!)
Vi chillade galet i en park & han försökte tappert lära mig lite självförsvar & kung fu, men jag skrattar bara hela tiden så jag tror inte att jag var en så duktig elev! Men roligt var det iaf :D
Kom hem vid 10 halv 11 och då var det bara krypa ner i sängen, det hade varit en riktigt fin sunny sunday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0