Formica Aquilonia!

har jag sagt att jag har fått en båt? :)
det har jag iaf :D
När jag var där inne och städade lite, ni vet man måste ju ha det liite cleeant lix ;) Kanske kommer nåra pööök !? Och när jag städade där inne så hittade jag en jättesöt myra! Det var bara En ensam myra där! Och vart jag än släppte ut den så kom den tillbaka! Så nu när jag måste döpa båten så tänkte jag att...den är liten (båten asså) och det finns en jättesöt myra där. Så varför bara inte heta Myran ? :D Men det är fett töntigt...så om man döper den på latinska....Formica Aquilonia! (nordlig skogsmyra) 
BALLT VA ?! :D
Så nu heter den Formica Aquilonia!
så jäkla Ballt!!!

Kommentarer
Postat av: sofieee :D

as tufft ju!

2010-08-23 @ 18:56:44
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0