Fredagen!

Hallå!
I fredags så var det äntligen dags igen för Fredagshoppningen!
Eftersom det var lov så red vi tidigt, kl 11 var det samling.
Först fick vi jobba lite, hämta in hästarna, göra höpåsar och sopa rent i stallet!
Sedan fick vi hästar, jag fick Spotlight!
Efter en liten pratstundi stallet så övertalade jag Annelie att byta med mig så att jag kunde på sitta på Quinteros :3
Och så fick det bli! :D

Hela gänget skrittade ut i skogen och vi stod i lättsits heeeela passet!
Jag hade typ dressyrläder så det var inte alls jobbigt för mig... ;)

Quinteros kändes mjuk och fin. Han lyssnade jättebra för mina hjälper som innan sommaren också!
FinHäst!!

Efter det så hade vi assistentmöte och fredagsmöte!
Jag ska fortsätta jobba på torsdagar i höst, Sköönt! :)

Efter det, så målade jag, Sofie, Annelie och Maja hinder! :D

Jag och Q innan sommaren,


Nånting i den här stilen kommer några bommar se ut!


wiiio! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0