Gårdagen!

Hallå! :D
Jag är helt galet kär i min "dåliga" bok!!! Den var ju sjuuuuuuuuuuukt bra ! :D Jag läste ut den precis! WIIO! Ett starkt tips faktsikt! För man får lära sig grymt mycket om grekisk mytologi! ;) Och sånt kul.. JaTack :D
.
Igår var jag i stallet! Jag fick rida Quinteros! :D Vi hoppade en liten tråkig bana på typ 45 cm.............WOOW!! Efetr det käkade jag kräftor med mami och papi, efter det åkte jag och träffade Majsan! :D Vi gick i promenad i 2 timmar!! På slutet kom Bonnie och gjorde oss sällskap! :D Efter det åkte jag hem och sooov ! ;)
.
När vi gick så hittade vi en kille som sov under kundvagnarna!! x)
Maja och min cyckel!
foto by Maja, haha en suddig bild på mig och cyckeln!
haha WIO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0