Kräftskiva!

Hallå!
Igår blev det kräftskiva hemma hos Tallénarna!
Innan det så hade jag våldgästat Bonnie och Madde hos Bonnie :))

Vi var väl runt 20 pers på kräftskivan och var där in på småtimmarna, då blev det nattbad!
Efter det så drog jag med Angelica hem till henne.
Jag gifte mig med taxichauffören på vägen dit, hahaha
Jag ♥ Berk!
Sedan så kom lite folk till Ankan som var trevliga och fulla!
Sedan gick mina vänner och la sig, jag kunde inte sova...
Så jag satt upp och drack vatten hela natten.....
Men sedan fick jag sova lite!

Nu är jag hemma och har det bra!
Godis, Tv och Sängen!!
haha

Bilder,

jag fick kräftor !!


simon och jag! :D


en massa nakenfisar !!


haha helt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0