Dagens Ridlektion(er)

Heeeeeeeeeeeeij! :D
Idag vare assistent ridning i stallet!
Jag och Sofie trodde vi skulle rida ute i snön så vi hade tävling om vem som kunde ha mest ytterkläder på oss!
Och sen när vi kom ner till stallet så visade det sig att vi skulle rida inomhus! xP
KNAS! (men kul!!)
Alla skulle rida 2 hästar/ponnis var.
Och först red jag Irma.
och sen FICK JAG BOZO! :D
Åååååh min älskling!
Han var jättemysig i boxen och vi stod och myste som vi inte gjort på lääääänge!!
Saknar han fett mycket!
Ridlektionen gick bra, orkade inte bråka med honom så mycket och mest bara njöt jag ! :)))
Finaste Bästis!<3
sommaren 08.

Kommentarer
Postat av: Sofie

vi behövde inte frysa iaf (H)

2010-12-29 @ 09:49:12
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0