hypersonicmegaultrasuperturbocraftNINIZ!

HejHejHallå Snyggingar!! :D
Whatsuup?
Hunni! Jag tror att mitt lammoffer läser mig blogg(iofs vem gör intere lix )
...för jag har inte sett honom sen jag skrev inlägget hahahaha :D
Stackars liten kille :3
-
Idag filmade jag live SM i Offset Tryck (tror jag, det var SM iaf!)
På skolan har vi även grafisk produktion och då vare SM där!
En av domarna var skiiiiiiitsöt ! :D:D:D:D Han var trevlig oxå (för jag hörde när han pratade med någon..) efter det fick vi käka på skolan restaurang, (aasså hotel resturang resturangen) Skitgod mat och domaren (från norrland) satt oxå och käkade (en riktigt godbit ;P höhö)
-
Eftere så satt jag vid HTMLkoder en stund oxå, och jag började fatta lite! WOHO :D:D:D
Sedan köpte jag jättefina underkläder (röööööda) och nu har jag gjort läxor !
D U K T I G  T J E J  ! :D
-
Efter att jag myst hemma ska jag rida lektion!! WOHO :D:D:D:D:D:D
Mys och Pys i Hallonbusken!
(bild från idag kommer säkert, sålänge får ni den här fina bilden!)
-
(gjort om texten lite, en riktigt "Nina")
NEMI <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0