Låååång kväll i stallet!

HejHejHallå!
Guuud va jag är trött nu asså!
Jag har så mycket att berätta men mina fingrar vill bara gå och lägga sig!
Men jaag ska göra mitt bästa!
Ridlektionen gick jättebra!! Fick min älsklingsbebis Tessa! Hon var jättefin och vi kom ett steg längre känns det som!
Min ridlärare sa åt mig att analysera problemen som uppstod och efter jag ridit ett varv och skulle göra övningen (skänkelvikningen) igen så gjorde jag som jag tänkt och så blev det kanonbra!! ÄlsklingTessa! <3
Sedan blev det jobbajobbajobba järnet i stallet!
-
Jag fick ett erbjudande att börja rida på måndagar i en H5. Jag ska fundera lite på saken, jag är lite osäker men vi får se hur det blir!
Nu ska jag kasta mig ner i sängen och sova!!
PUSS OCH GONATT SNYGGINGAR!
gammal bild på bebisen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0