Jaaaaaag var med på TV! :D

Heij Fjunisar!
Preis hemkommen från en lång jävla glad dag asså!
Först hade jag multimedia lektion till 2. Vi fick lära oss om HTML koder och sånt crap ;)
Efter det red jag lektion på BRS, Vi red ut i snön !!!! Jag hade en liten liten brunis som hette Grynet! (eller Andras Green Spot typ) En söt liten dponny på 6 bast! Ohelevteee vad pigg hon var i början, studdsade pås tället och kastade omkring med huvudet :D SKITSÖT!! Vi red ute i 45 min ungefär och racade, prövade på 4språng (när det går vääääldigt fort !) Och busade med hästarna!
Efter det åkte jag dirket tillbaka till skolan där jag käkade middag med ZO (klasskamrat :)) Efter det så filmade jag Putte och pratade med 95:or! Några var skitsöta ;)
LAMMKÖTT!! :D
Nu är jag bajstrött och ska sova!
Kyss och Pill var fan du vill!
-
VIDEO FRÅN IDAG!
(spola fram till 1:28:22 DÅ ÄR JAG MED!)
Bilder från LiveSändningen ;)
(DET ÄR JAG DÄR!!)
hihihih viii är så snygga! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0