Min Dag Hitills!

Hallå!!
Imorse hade jag absolut ingeting att göra så då åkte jag till stallet!
Sofie och Sarah skulle dra ut på en uteritt på Moonshine och Rasmus.
Stallchefen frågade om jag ville hänge med de två på Q, och jag bah, Ja Tack! :D
Det var kallt, men myyys! :D
Hästarna var förvåndasvärt lugna och snälla ;) Speciellt Q!
Eftere så gick jag runt i Huddinge för att hitta en nyårsklänning....
Antingen ser jag ut som en häxa...eller en jävla fjolla...s¨å jag bah:
Neeee nu ska jag vara rebellisk och ha jeans på nyår!!!
Juste !
Nina ska ha Jeans!
När jag gick hem från bussen så stod den en älg på våran infart, haha scary shit!
Jag har sett typ ett 50-tal älgar, och den här var fan den största av alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0