Morning Update!

Godmorgon!
Vaknade med en sån fruktansvärd mensverk! Hatar mens :(
Varför kan man inte bara få mens när man känner att man ska skaffa barn lix!?
Jag fick min när jag var typ 13 eller 14 och hur många 13åringar planerar att skaffa barn !!??
Dumma Moder Natur Hora......
Men efter ha knarkat lite alvedon så är jag glad chey igen :D
Nu vet ni hur min morgon har varit :D hehe...
-
Idag ska jag ta det så jävla lugnt så att man bara dör asså!
Ska bara mysa och se förjävlig ut ^^
Katten och micromaten gör mig sällskap ;) haha
-
Igår kolla jag på Trollkarlens lärling miss i nassen, och det var sjukt dålig, förutom the FX! :D
Asballa datagjorda grejor och sånt :D
hehe
PUSS OCH KRAM FJOLLBANAN!
-
Kollade en massa gamla bilder!
KOLLA KOLLA KOLLA HAHA :D
-
första gången jag var på ridläger,
första gången jag var med på "egobilder",
när vi slutade 3:an ;) (måste ta ett likadant kort när vi slutar 3:an !)
När Ceazar hade kommit till oss precis!
Innan plattången kom ;p
Första bilden på mig och Bozo!
Min första hopptävling!
Mina första dreads! (har haft i 4 omgångar!)
mraaaaa nu vet ni det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0