Undrar Undrar Undrar Plundrar!

Mjaaaa då var 2010 nästan avklarat då!
Ska bli nice att börja om på nytt igen.
2011 - fyller arton, får gå på krogen, skaffa körkort och bil, göra precis vad man vill, börjar sista året i skolan!
Låter jävla nice asså!
-
Undra vilka hårfärger jag kommer ha ?
Undra vilka nya låtar det kommer komma?
Undra vilka nya band och artister det kommer komma?
Undra vilka nya männsikor jag kommer hålla kontakten med?
Undra hur många man kommer kyssa/ligga med?
Undra hur mycket jag kommer lära mig?
Undra hur mycket jag kommer vara i stallet med hästarna?
Undra hur JÄVLA NICE 2011 KOMMER BLI!?
-
PUSS!
-
nyår 2009/2010
aaaaaaaaaaaaw....

Kommentarer
Postat av: Lovina

sv: åh tack :) han va ju så fin så kan inte bli annat :P

2010-12-31 @ 11:56:13
URL: http://lovinalovqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0