9 av 1o !

HejHejHallå!!
Jag satt och skrev fett noggrant och fint om min dag, men HORdatorn laggade så allting jag suttit och skrivit RADERADES!
GAAAAAAAAH!

Så nu skriver jag det lätt och kortfattat så ni pallar läsa!

MIN DAG.
(betygsättning)

SMÖGEN 9 av 1o
MIDDAG PÅ STRANDEN 9 av 1o
SUNDEN-NATTA (festival i Stenungsund) 9 av 1o

Så min dag har varit jääävligt bra !! :D

Bilder!!


lunch i Smögen, Räkmacka ! <3



Eftermiddagen tillbringades på stranden... ;)
<-- porrigtjej_93

Sedan blev det festival -med Robin Bengtsson och Nicklas Hocker!!



grrrr!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: sofie

sv : taack :D <33

2010-07-02 @ 22:59:19
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0