A day on the Beach!

HejHejHallå! ;)
På väg hem just nu, mot STHLM! :D
Det är mulet och grått idag, tih, just den dag vi ska sitta i en bil hela dagen, MYS! :))
På torsdag eftermiddag blir det POWERMEET!!
WIIO! :D
Men nu ska jag berätta om gårdagen.

IGÅR.
Dagen tillbringades i solen!
Vaknade vid 11:oo !
(sovmorgon för mig..)
Efter det så gick jag mama och min morbror och hans fästmö Eva  ner till stranden!
(Nisse och Eva kom på kvällen innan)
Och där var vi resten av dagen!
Hur skönt som helst. 21 grader i vattnet och 29 grader i luften ;)


Efter det så satt och och rockonkel ute på balkongen vid huset och lyssnade på gammal gammal rock! :D
Jag fick lära  mig att spela lite bas oxå :D
WIIO!

Ha det så jävla bra nu så ses vi snart !! :D
<3333

Bilder:

pannkakor i solen ! ;)


Kvällspromenad hann vi med oxå,


Basisten Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0