Blir det inget PowerMeet för mig ?

Godmorgon!!
Idag blir det en hetsig dag massvis att göra!! :O

Jag har börjat bli lite osäker med PowerMeet faktiskt! :(
För det första har jag inte alls råd, så jag skulle behöva lägga ut en massa pengar..
För det andra, Ingen tid alls till det eftersom det är så nära resan..
och för det tredje, Om jag nu åker, så skulle jag bara känna mig stressad där nere... :/

Jag vill ju jääääätte mycket!! Men Shamrock går ju i förstahand, thats it lix!
Men idag ska jag snacka med Bonnie om det. Hon har alltid något bra att säga ! :)

Efter det ska jag käka midddag med Maja! :D
Hon slutar jobba så sent så då tänkte jag att man kan käka middag ihop ! :D
Ska bli Awesome!! :D

Just nu blir det Crashdiet och Mys med Ceazar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0