BildBomB!

Hallå, eller Godmorgon kanske! :D

Vaknade upp i mitt ny möblerade och as-städade rum! ;)
Fy va skönt det är med städat rum! ;)
Och till min stora förvåning var min kisse vid min sida! :D
Han sover aldrig inne på sommaren! :)

Kissen och Jag för typ 8 år sen ! ;)


Idag ska jag träffa världens tuffaste Sofie ! ;)
Vi ska väl käka glass eller något, måste berätta en as skum grej för henne oxå...:P
Ni får tyvärr inte reda på det, än, i framtiden kanske :)

Sofie och Atlantis - Elithopparna i framtiden ;)


Ikväll blir det FREDAGSHOPPNING! :D
-taggad som få!

Jag och Älsklingen <3

puss!

Juste! MIN BROR SKA TILL METALTOWN !!!
*avundsjuk!*


wiii BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0