Det måste vara Ödet!

Tror ni på Ödet?
Jag börjar snart tro på det asså!
Första gången som jag tänkte " det måste vara ödet " var när jag såg person A.
Han var den snyggaste jag någonsin sett! Och hans personlighet gjorde det inte dirket lättare att Inte falla för honom!
Person B träffade jag när jag gett upp på kärleksfronten. Och han han var helt perfekt till utsidan, och hans personlighet var underbar!
Nu är det Person C som jag träffat! Han var gryyymt snygg och trevlig som f*n !!

Men nu till det problematiska...
Både person A och B har jag "hållt på med" och jag har fått de lix, Men jag har aldrig fått behålla de!
Förstår ni ?
Det har varit något som inte funkade eller något kom i vägen...

Person C har jag aldrig hållt på med pga jag inte ville, men han skulle nog gärna gått ett steg längre... :P

Och nu har jag träffat Person D. Helt orättvist snygg och charmig ! :)
Hoppas inte att Ödet spelar samma spel som det varit innan.

Jag skrattar idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0