GOODMORGON!

HejHallå! ;)

Idag ska jag egentligen gå till skolan. Men vi börjar tio och vi ska typ städa hela dagen....
Det betyder på mitt språk att jag är leeeedig ! :D
Jag har massor att göra!


  • Bestämma tapet till nya rummet!
  • Städa mitt rum
  • Skriva Önskelista
  • Lägga upp bilder från helgen
  • Sola
  • Titta på Booth i Bones!
  • Handla lite i HC
  • Börja packa och sortera grejer i mitt rum
  • Bestämma avslutningsklänning!
  • Ridning ikväll!
  • Kanske klippa gräset så får jag lite cash! ;)

  • Herregud lix! Vem hinner gå till skolan när man har allt det häär att göra! ;)

Ni får ha det braa så länge så hörs vi sen! ;)
jag just nu,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0