Jag blev biten, kär och förkrossad!

Hej!
Innan jag börjar vill jag bara varna er kära läsare som äger en pojkvän. Ta aldrig med han om du ska se Eclipse!
Det är nog det dummaste du kan göra. För eclipse är så stöööööööört äckligt jävlacphorbajsbögcpBRA!
Jag hyperventelerade genom 80% av filmen ( fråga min stackars mamma som trodde att jag skulle svimma..)Jag blev seriöst biten av mig själv för att jag stoppade tummen i munnen för att inte gallskrika! Jag dog av lycka när de bästa scenerna kom, och jag blev förkrossad när filmen tog slut och jag märkte att jag aldrig kommer få uppleva samma historia som i  the Twilight Saga!
ÄlskaÄlskaÄlska!

the golden ticket!

en flask-kork som fick bli min tugggrej när jag höll på att gallskrika!

stackars liten... ;)


WIIIIIIIIIIII!



PUSS OCH GONATT!
/eran romantiker

Kommentarer
Postat av: sofie

Vill seee! :O :D

2010-07-01 @ 00:18:18
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/
Postat av: Malin

Yeeeah, ÄLSKA Eclipse! Jag tuggade sönder massa popcorn och rev sönder bitar på popcorn-kartongen genom hela filmen. Så underbart bra och spännande och romantisk och bäst och bäst och bäst. Åh.

2010-07-08 @ 00:43:05
URL: http://malinlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0