Jag vet att ni älskar det!

Hallå! ;)
Sitter och myser lite just nu!

MIN DAG,
Idag så vaknade jag vid 1, (åt min frukost ju)
Sedan jobbade jag lite, och sedan åkte jag till Haninge och träffade Amanda L! ;)
Det var myys, vi snackade lite och sen åkte jag tillbaka hem igen, jobbade lite till och sen åkte jag till Bonnie!
Där var Amanda R oxå! ;)
Vi tog våra ascoola moppar till Huddinge och strök omkring där lite ;)
Sedan åkte jag till stalleeet.

MIN RIDLEKTION!
Skulle rida för Chrille igen eftersom Ida är bortrest!
Fick Atlantiboi igen x)
Men vet ni vad??
HAN VAR JÄTTEFIN IDAG! :D
Han var lugn och följsam och drog inte iväg någon gång och jobbade verkligen igenom hela kroppen och var så fiin! :D Där steg hann högt i rangordningen!! ;)
Det är ju klubbtävling på söndag, så ska nog skriva upp honom oxå som reserv önskemål ;)
Vore kul att se hur han sköter sig :D

NU kännner jag att ögonen går i kors och jag stinker !
Måste sova och dusha! :P

skola imorn.....fast i typ 2 timmar :D
GONATT PÅ ER SÖTISAR! :D <3333


trion  på campingen - så jävla pigga och glada!
(för fler bilder kolla facebook, HAHA ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0