K O L M Å R D E N !

Hallå! :D
Idag blev det en heldag på Kolmården! ;)
Det var sjuuukt kul att se så många djur !
Först så gick vi omkring och kollade Tigrar och Giraffer, och en as cool Elefant, och Noshörningar !! :D
Sedan gick vi på en Delfinshow! MED PIRATER ! :D
Efter det så kantade vi runt i Tropicariumet ! Där fanns det hajjjar och ormar !! :D
Efte det åkte vi i Safarin! :D
Där fanns det Lejon, Björnar och Vargar !!

BILDBOMB! :D

jag och mami i en gruva !!



assnygga jag och en björn !! :D


jag och min getbebis !! :D ser ni att den står på mig ? :D


en elefant !! :D



"Vad sa du om min mammah?!"


kissemisse!



piraten och delfiner!


noshörningar!!


oooorm! :D


asnygga jag igen , och en haj!!



BJÖRN ! :D



hörs ;) PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-06-14 @ 20:33:46
Postat av: sofie

åh vad roligt, vill oxååå! :D

2010-06-14 @ 20:34:07
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0