MOT MÖJA!

Hallå!
Jahopp, då var hoppkursen 2010 avklarad ! :)
Sista dagen så hoppade bana. Det högsta jag fick hoppa var väl 85 kanske, Q blev trött på slutet  så min ridlärare tyckte det var bäst att avsluta där :))))))))))
Sedan red vi hästarna till sommarbetet! Alltid lika mysigt ! :)

Sedan åkte jag hem och glodde på tv. Hade huset för mig själv hela kvällen, så jag klädde av mig och la mig under täcket i vardagsrummet och glodde Simon och Thomas - Sköna Gubbar !!

Men,,, vid halv tio så hör jag en bil komma och det kliver ut 3 kompisar till min brosha (och min brosha dåra :P
)!!!
hahaha snacka om att jag fick panik! Rusade ner och klädde på mig :D
hahah men det var mysigt att de kom, för sedan satt vi allihopa och kollade Shutter Island !
En riktig Grabbkväll asså B-D

Imorse gick jag upp vid 9 för att packa och fixa, för i eftermiddag sticker jag till Möja!!!
Min vänner är redan där , de åkte igår :D
OM VI SKA FESTA ELLER ?? :D
WIIIIIIII :D

jag just nu färdigpackad och klar för avgååång!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0