MP09 på Camping!

halllå...!
nu är nina trött!
jizzinmypants va mysigt det va! Solen sken, musiken strömmade från högtalarna och alla var glada!
Vi gick från skolan till Lida först!
Det tog typ 2 och en halv timme! :P
Men det var mys på vägen dit :)
Jättefina stigar som var vid sjöar och jag trivdes fatkiskt jätemycket :D
Efter det kom vi fram till Lida. Då slog vi upp vårat tält där jag Hampus Becca och Patrik skulle sova i :)
Efter det så badade de flesta och sen gjorde vi aktiviteter hela kvällen ! :)
Sen grillade vi och satt och sjöng tills småtimmarna! :)

Imorse så vaknade vi och packae ihop grejerna.
Och nu sitter jag här, nydushad, lite sliten och käkar på nudlar !! Kan det bli bättre ?! :D
Imorgon är jag ledig, på fredag tar tomas studenten så då ska jag gå tidigare, på måndag är jag ledig och på tisdag har jag SOMMARLOOOOOOOV! :D'

WIII!!! :D

jag just nu,


hahaha sliten ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0