Ninas Helg! :D

Hallå Sötisar! ;)

Nu kommer lite uppdatering om dagen innan gårdagen och gårdagen!

I Torsdags så var vi i Sjödalsparken och snackade skit! :)
Sedan så åkte jag och Amanda hem med ett ragg of Amanda - Maroof! :D
haha Fan va knäppt det var!
Jaja.. iaf ! ;)

I Fredags,
så vaknade vi upp hemma hos mig! Jag skyndade mig till bussen och Amanda åkte hem till sig!
Vid 1 så mötte jag Sofie i Huddinge C! Därefter käkade vi lite lunch och sen bar det av mot PONNY SM! :)
Ingen av oss hade så stor koll på hur man kom dit, men Sofie hade kollat lite på SL om vägbeskrvning!
Först åkte vi för långt med bussen...Sen så skulle vi egentligen gått 800 m ...Men efter typ 2km så hade vi fortfarnade inte hitttat till stallet....Så vi knatade på mitt ute i abslout Ingestans !!! :P Men efter 5 km så plockade Alex ( sofies mamma ) upp oss!
Vi ville veta vart våran extremt långa vandring hade fört oss så vi bad henne att köra fram till slutet av vägen.
Och vet ni vad som ligger 400 m fram....PONNY SM !!
hahahah fan va jag garvade asså! :P
SCREW SL ! :@
Men när vi väl var framme vi Ponny SM så bestämde vi oss för att stanna och kolla ändå!
Precis när vi ska sätta oss på läktren och kolla - Så började det SPÖREGNA !! :P
Världen var verkligen Emot oss igår ! x)
Men det var kul och mysigt ändå ! :D
WIIII

På Kvällen så åkte jag och Bonnie och hälsade på Becka och Adde i Haninge! :D
Vi satt och snackade skit till småtimmarna! :)
Men sedan tog tröttheten över och jag bestämde mig för att åka hem ;)

Idag, så har jag jobbat ! :O
Jag jobbar lix inte ;) Men idag gjorde jag det!
Pusta fönstrena föfan :D

Nu ska jag städa mitt rum och dusha ! :D
 
Bilder:


hahaha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0