..och Fredrik hette han!

HALLÅ SNYGGINGAR! :D
Jag är på flumhumör asså! :)
Kan bero på at MINA ÄLSKLINGAR KOMMER HEM INATT !
Nu fattar jag huuur sjukt mycket jag älskar de asså! :3

Och för att jag har tillbringat heeeeela dagen med FREDDY*! :D
han har precis skaffat körkort så först crusade vi runt lite och sedan gick vi på Tulling Summerbreak! ;)
Det var massa med människor som jag känner där! Kul Kul ! :D
Nu sitter jag här hemma igen och bara Längtar till helgen !
Då blir det paaaarty paaarty! :D

*Freddy - Fredrik heter han egentligen! Vi träffades vinter 08 genom några gemensammar vänner! Min närmaste killkompis som jag kan berätta Allt för! Han ger mig tips om killar och är världens snällaste ! Älskar att umgås med han! Så jäävla underbar asså! :D

Jag och Freddy idag i Tullinge!


så snygga !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0