S H A M R O C K !

HEJHEJ ! :D

Jag och Mami skulle ju åka på ett möte på Shamrock.
Klockan 19:00 var det samling för info och för att träffa alla som skulle med!
Jag går ut på kajen och ser en tjej som sitter med sin familj och en kille som sitter lite längre bort.
Och så hör jag någon ropa mitt namn.
"Nina!"

Jag bah vänder mig om och ser Lippa*! :)
Och det visade sig att hon också ska med med Shamrock!!!!
Shit va världen är liten asså!

Och sedan började fler och fler teens komma :)
Det var mest killar! :)
En kille var fett snygg asså!!!
Satt och glodde lite på honom när jag kände att flickvännen gav mig mördarblickar ^^
haha 2 bad 4 her - för jag ska ju bo med han i en månad!! ;)
Och sen var det en annan kille med krulligt brunt hår och gröna ögon! MUMS!
Det var bara jag Lippa och en annan tjej på just den träffen , men det kanske kommer fler sen när vi ska segla! :)
Just idag var vi bara 13 på infoträffen :)

JAG ÄR SÅ TAGGAD!! <3

* Lippa ( Filippa) gick i min skola i 8:an när jag gick i 9:an. Vi blev jättebra vänner och umgicks ganska mycket! Hon är urball och världens snällaste asså! Vi träffas alltid i Huddinge C eller på tåget! Shit va kul att hon ska med !!

Lite bilder från idag!

mitt hem i sommar!


pirat-nina!!


jag och lippa! :D


piraterna i sommar! OHYEAH! ;)

Nu blir det mys! :D
PUSSS

Kommentarer
Postat av: sofie

ååh fett kul! :D

2010-06-10 @ 21:51:02
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0