Dagens Ridpass!

HejHallå!
Idag red jag en extralektion istället för Sara! Till min stora förvåning fick jag Bozo! Hade inte suttit på honom sedan tävlingen...Det kändes lite i början faktiskt. Men det släptte ganska snabbt! (som tur var)
Vi skulle träna på att rida upp till handen och verkligen få igång bakbenen! Alla vet redan att Bozo inte är världens bästa dressyrponni, men han lyssnade verkligen jättebra och rörde sig verkligen igenom hela kroppen! Det kändes skitbra rent ut sagt! =D Fick tillochmed beröm av Chrille! ;)
Så lektionen gick alltså kanonbra! Är supernöjd och hoppas att Chrille såg att jag faktiskt vet hur man rider ... ;)

Anmälde mig till en klubbtävling på söndag också.
Hoppas på Crest, men man vet ju aldrig ;)
Nu ska jag läsa igenom Lätt C:2 programmet och packa...

FÖR IMORN SKA JAG TÄLTA MED MP09! :D
WIIII! <33

bästis och jag i vintras ! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0