Hörseltest i Hallunda...

Hallå!
Gick upp extra tidigt för att jag ska åka och kolla min hörsel på ett annat gymnasium!
Min skola hade inte den hörapparatgrejen, så nu måste jag åka till en annan skola i Hallunda!
waaaah! :O
Gud va läskigt att kliva in där och bah:
"Jaa men Hej, jag är typ svensk och inte från den här skolan...."
Vilken tur att jag färgade håret svart, x) Då kanske jag har en liiten chans att smälta in :D
Och så är jag lite nervös för tänk om jag har dålig hörsel?!
Skulle inte förvåna mig så hög musik som jag brukar ha :p

Men annars rullar livet på lix :D
Önska mig Lycka Till!

"Jag vill inte!"


haha BYE! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Jaa men Hej, jag är typ svensk och inte från den här skolan...."



o.....m......g

2010-05-31 @ 19:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0