Massvis med Nytt!

Hallå!
Just nu sitter jag hemma och kollar ESC....wiho! -.-
Kvällen blev väldigt lugn!
Först åkte jag hem till Sofia och umgicks lite med mina RBklasskompisar!
Efter det tog jag bussen hem och fick presenter av Mami!
  • Ett halsband
  • Ett armband
  • Parfym
  • Ett jättegulligt Linne
  • "Karibiskt" Godis, från Spaninen ofc
  • Mascara
Wiho!
Imorgon blir det heldag i stallet!
GRS håller i Allsvenskan div 3 PonnyDressyr!
Gladös Startande
Sofie och Verona
Amanda och Tatchino
Lovina och Pandora
Carro och Misty
Minna och Sunny
Sara och Caramell
jooo tror jag fick med alla! :D
LYCKA TILL TJEJER ! <33
Nu ska jag sova lite , GONATT! ;)
får se när det blir våran tur igen killen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0