Nina a la freda avsnitt 2!

HejHejHallå!
Just nú står jag faktiskt i Angelicas vardagsrums , tror jag det är :D Försökte hitta en stol till datorn men icke ! ;P
Igår var det kul!

Först så var det fredagshoppningen!
Jag fick Quinteros !!!
Jag blev fett glad först asså! :)
Men sen så märkte jag att han var ganska svår! :P
Det var första gången han hoppade för en elev så jag känner mig lite hedrad som fick den äran :D
Det gick hyfsat bra, Jag hade ju inga förväntningar men det kunde nog ha gått bättre x)

Efter det, så skynde jag hem och hämtade mina grejer och fixade mig på 6! :P

Sedan bar det av mot Segeltorp där det skulle vara en 95:a fest!! Fatta hur SMÅ det männsikorna var där!
Kände mig fan gråhårig! xP

Efter det åkte vi hit till Angelica och mös här! :D
Fick sova i en egen säng tillochmed! SKÖNT!
Jag älskar att sova själv ^^ haha egoist javisst eller ? :P

Idag, regnar det, men jag sska hem nu och städa....

Sedan, blir det grill och mys mys med klasskompisarna !!
WIIIIIIIIIIIIIIIIII!

Puss Och Gonatt!! <33


bonnie, evve, amanda och simon, mina bitches igår <3


egonina igår!


frukost imorse <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0