Och så var det lilllördag igen då!

Godmorgon älsklingar!! :D
Idag skiner solen och Nina skolkar! Hur underbart som helst! ;)
Sanningen är den att jag har massor att göra och skolan känns i inte så lockande med det här vädret!
Förresten ska vi ändå inte göra något viktigt ^^

juste! Fick ett brev från Praktikpoolen idag!
Hej!
Du har tyvärr inte blivit framlottad inför årets ....blaaablaaaa.....Det här innebär att vi inte kan erbjuda dig någon plats.....!
SKIT OCKSÅ!
Jag behöver sommarpengar!
Vad ska ni jobba med ??
Det bler nog att jobba hemma för min del ! :P
Min Att göra lista för dagen!
  • Åka och fixa överaskningen
  • Skriva en önskelista
  • Städa hela huset
  • Diska
  • ev. Vattna Mammas Blommor ( hon är bortrest )
  • ev. Springrunda
  • Borsta igenom Ceazar!
  • Åka och tävlingsegla med Papi! :D
Så nu förstår ni varför jag inte kan gå till skolan idag ;)

Ledtråd nr 2!
Den är skitsnygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0