Tävlingsdagen!

HejHallå! :)
Idag har jag varit funktionär hela dagen på Gladö RS! :)
Började dagenmed att bli väckt av mamma, sedan var det bara att stressa till stallet för att hinna med prisutdelningen som jag var ansvrig för ^^
hehe! :)

Jag har inte riktigt koll på allas placering eller procent, men jag vet att alla gladö ekipage var skitduktiga! :D
Som vanligt ;)
Men Lovina och Pandora red ihop 65,56% och kom på en delad 5:te plats ! :D
Grattis Vännen ! :D
Det var en lyckad dag, solen sken och alla var glada :)

Lite bilder från idag:
tyvärr lyckades jag inte fånga Carro och Misty på kort! :(

jag och sofie vid tävlingsbanan :D


Minna och Sunny!


Lovina och Pandora


Sara och Caramell


Amanda och Tatchino


Sofie och Verona




WII Va fina ni var allihopa! :D<33

Kommentarer
Postat av: sofie

Bilderna var jättefina! (: <3

2010-05-30 @ 20:08:56
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/
Postat av: Linnea

oh första bilden tog ju jag =D och alla var verkligen jätteduktiga idag! :)

2010-05-30 @ 20:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0