Uteritt på Atlanta!

Igår fick vi i gruppen bestämma hästar, alla tog ju sina favoriter.
Tillslut var det Stella, Atlanta och Quinteros kvar.
Stella, ett fux sto som jag Inte kommer överens med !
Atlanta, pigg som jagvetintevad och stooor!
Quinteros , den nya hästen som min ridlärare säger att jag skulle passa utmärkt med.
Så jag ville ju självklart rida Quinteros.
Men nej då, då bestämmer läraren att jag ska rida Atlantaboy....HAHA
Så det vart en uteritt i skogen, balbd mygg, vattengruopar, skitläskiga skuggor, trädgrenar, trädstrubbar som skulle bita honom i fötterna och allmänt läskiga grejer -.-'
Men i slutet vart han jääääättefin och faktiskt kände att jag satt på honom! :D

Idag var jag i skolan, och nu är jag hos Amanda! :)
Bonnie ska pireca sig i naveln snaaart :D
Nu äter de tacooooo :D

IKVÄLL BLIR DET FREDAGSHOPPNING :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0