FredagsHoppn...CAVALETTI!

HejHejHejHej!!
Fredagslektionen gick jättebra! (hahah jag hatar när hästar har människonamn!!)
Men jag fick iaf rida på Rasmus! (fattar ni varför jag hatar namnen på hästarna....)
Men iaf..vi hade cavaletti med Caddo Det var en rolig övning och Ralle kändes jättefin och positiv! Han var lite vinglig och bommarna käkade upp hans ben några gånger, men han lärde sig snabbt och i slutet gick det väldigt bra!
(jag och Annelie red med ponnytjejerna för de dressyrtanterna skulle öva program typ)
Annelie red Zowie och jag Rasmus (unghästar båda två)
Så nu är vi officiella unghästhoppsryttarinnor! :D
YEEEEJ! :D JULKUL!
XOXO
Ralle som jag kallar honom!
Dagens Övning:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0