HEM LJUVA HEM!

Hallå! :)
Äntligen är jag hemma igen!
Det har varit några grymma dagar, men det är väääldigt skönt att få vara hemma och sova i sin säng igen!
4 nätter har vi varit borta från varandra!! :O
-
Men övernattningen gick bra! Jag var gos-tanten! Jag satt mest och ritade spökhästar och borstade på monsterhästar hela kvällen med de yngsta tjejerna, och guuuuuud vad söta de var !!! Jag hade nog roligast av alla på Spökkvällen! ;O
-
Dagen efter (onsdags) så åkte jag och Patricia med Quinteros till kliniken. Vi åkte från stallet 10:40 och kom hem 18:05.........Det blev en vääääääääääldigt lång dag på kliniken men väldigt lärorik! Q är på bättringsvägar och ska snart skrittas igång! :D :D :D
-
Q på kliniken!
SÅ FIN! <3

Kommentarer
Postat av: sofie

Härligt att han håller på att bli bättre :D

2010-11-04 @ 09:37:08
URL: http://sofiekjellver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0