JAG HITTADE DEN ! :D

Åh gud ska jag berätta vilket helvete det är !
Jag kan verkligen inte förstå mig på människor...speciellt inte mitt motsatta kön! GUD !
Gå och gräv ner er som är ..åååh...jag hittar inte ens något bra ord!
Jag ska leva i celibat...eller så ska jag bli värsta jävlan h**an och knulla allt och alla och sen bara sticka därifrån och bara såra, sticka knivar i ryggen (jaa flera styckna!)
Antingen är det något fel på mig, eller så är det aaaaaalla speciella killar jag träffat svin typ! Några styckna vill jag bara gräva ner i en grav och begrava de levande, men de här ididotiska egoisterna som bara tänker med k***en och som skiiter i mig och vad jag säger !! BÖRJA LYSSNA för i helevte..... Så Tack så hjärtligt för allla ni svin där ute som OM och OM igen får mig att må piss !! Mycket trevligt...
HejDå SeriösaGosNina HEJHEJ KnullaAlltochAllaNina...
(inte för att det kommer hända..men ni fattar budskapet.)

Kommentarer
Postat av: Nibor

Snutten.. :(

2010-11-30 @ 15:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0