Maskerad Hoppningen!

Hej!
Jag hade suttit med MovieMaker i 40 minuter för att göra en kanonfilm men jag kommer inte ihåg mitt lösenord till YouTube så det blir tyvärr ingen film just nu!
Men idag avr det iaf MaskerdHoppning på GRS! Det var en clear round bana på 50cm(........) Men det var jätteroligt ändå! Jag var djävul och fick Tessa !!! :D
Hon kändes lite stel och spänd i början men sedan slappnade hon av och vi red en felfri runda vilket gav oss en finfin vitrosett! :D Det var hennes första runda och hon kom felfritt, KANONBRA! Hon är bara 6 år också, glöm inte det! :)
Ida berömde mig efteråt och sa att hon var imponerad! :D Sånt är kul att höra! :)
Lite Bilder från Videorna,
djävulshäst :D
PUSS  FINA PÄRLA!
<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0