Quinteros!

Hello Babies!
Igår var det U-SEK möte i stallet. Vi snackade lite om Halloween som kommer vara på tis/onsdag och lite allmänt viktiga grejer som USEk har hand om!
Efter det gick jag till min lilla Q!
(hästen jag hoppade i somras)
Vi stod och myste lite innan jag ryktade honom blank och slängde på han ett svart fleecetäcke och svarta benskydd. Han var så snygg! Vi skulle nämligen ut och gå i ca en kvart! Lillen är ju halt och ska promeneras varje dag, får se hur mycket jag hinner åka ut, Men vi gick iaf en bit bort från stallet och sen fick han gå ut i hagen igen och bara mysa :) Stackars lillen var extremt uttråkad :(
Men på onsdag (troligen) ska jag och en ridlärare åka till kliniken med honom för att undersöka honom lite, Hoppas allt går bra!!
Quinteros i hagen igår!
Bilder från i somras <3
Finaste Q <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0