Silver till Oss !

HejHejHallå Fulingar och Snyggingar ! ;)
Trött Nina sitter framför datorn efter en låång dag!
Men tänkte skriva lite kort om ZTHLMCUPEN omg 3!
Vi (jag, annelie, lovina och maja + mamis) var denna gång på en bortamatch i TyRF!
Jag fick en häst som hette Zebulon (tror jag) och han var enooooorm! Ashög och fett bitig asså!
Lagter förlorade tyvärr men jag och Zeffe plockade hem silvermedaljen i den indv. prisutdelningen!
KULJUUUUL! :D
(video kommer )
Jag och Zebulon idag!
bilder från tyresös hemsida!
ZEBULON, som ni ser är han GANSKA stor!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Fiin häst :) <3

2010-11-29 @ 18:09:22
URL: http://tranandehoppekipage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0